nu ska vi vara harmoniska. vi ska älska varandra!

TjEniS pENisAr.


Idag har jag som sagt dömt fotboll åt små 5:or. Söta var dom, fast vissa en aning kaxig och vissa EN ANING Zlatan.
Jag kan inte minnas att jag var sådär liten som 10-11 åring?! Dom gick ju nästan till midjan på mig..
Efter det följde Sandysolsken med hem till mig. Och nu har vi nyss fikat oss mätt på saft, kaffe och kakor.


Iallafall hurrni så måste ni ju hört om dethär..

Imorgon kanske det är jordens undergång. Imorgon kanske vi alla dör. Imorgon kanske jag mister alla jag håller kär och imorgon kanske jag inte finns längre. Och det gör mig jävligt orolig. JAG VILL INTE DÖ SÅHÄR UNG! Jag ska hinna bli känd i någon spexig fotbollsklubb. Sedan ska jag bli frisör i 10 år. Också ska jag vara skådespelare, som ett jobb på sidan om, från och med att jag är.. 25 år. Och jag ska hinna skaffa egen lägenhet som jag själv designat, ja, på möbler, färger och sånt alltså. Sen ska jag skaffa mig en snygg, omtänksam, rolig och snälliz man. Sedan ska vi gifta oss och skaffa 3 barn. 1 kille & 2 tjejer.

Inget av detta kommer aldrig hända, om jorden går under imorgon pga av ett idiotiskt projekt av några idiotiska schweiztier som tror dom kommer lösa något jävla Big Bang mysterium.

Därför kära bloggläsare.. SKA VI ÄNDRA PÅ DETTA!!!!!!!!!!!

.............................................

Okej. Det ska vi inte alls. Dör vi så dör vi, går jorden under så gör den det. Men det var värt att ge er en liten gnutta hopp=)
Nä jag som skulle börja skriva om något annat, men jag kan inte släppa det. Jag vill skriva ett kärleksbrev till er. Till dig. Du är en fin människa. HEhe det får räcka.

Vi människor ger allt för lite komplimanger åt varandra. Vi borde liksom vara mer harmonisk och känslosam. Lite drama! "Åhhhh heeeeeej världens finaste ida.. åh vad jag älskar dig. Nästan så det kommer en tååriz :') du är så bra.. SÅ JÄVLA BRA, HELST CRAZY!!! DET FINNS BARA INTE! NU KOMMER DET INTE BARA GLÄDJETÅRAR, UTAV ÄVEN HETS TÅRAR!!"

Ja, en sån komplimang skulle göra min dag. Varför har ingen haft den tanken förut?! Att bara liksom gå fram till en av sina polare och förklara hur mycket den betyder för just dig. VARFÖR? Om man räknar bort emo-fjortisarna, får man kanske 1 sådan "komplimang" per 5:te år. Och det är surt. Vi är så jävla ego, JAG och DU är så jävla ego.

Därför ska vi ta tillfället i akt just idag och förklara hur mycket våra närmsta betyder för en själv!
Ring dom. Andas djupt 3 gånger, sedan lättar du på trycket och bara.. låter det rinna ur dig.. där nere..diarréklumparna..
Hehe närå. Men säg att du älskar dom, fäll en liten tår sedan lägger du på. DEAL.

shake the fett  / ida mathiasson


Kommentarer
Postat av: cecilia lövgren

jag kommer alltid att älska dig! Sen du kom i mitt liv så förändrades det, jag började äta skrattade mer hade mer roligt.. kan inte räkna upp allt, men du är som en stora syster fast det är jag som ska vara det för dig! jag älskar dig vännen glöm aldrig mig, för jag ska aldrig glömma dig!

2008-09-09 @ 21:09:16
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0