norrlandsmästerskapet = gone gone gone:(

TJENIS!

Nu är det såhär. Jag är så jävla spyless på min tråkiga design. Är det någon där ute som är bra på designer? Som kan ägna en liten stund på en av era dagar och göra en nice design, gratis, till mig? Skulle vara superdupersnällt!!!!!
Jag lägger ut er på bloggen också som ett tack så får ni lite extra läsare, hehe om ni nu skulle vilja ha det ;)

Idag har jag iallafall fått skolkortet. Började skratta så fort jag drog upp det ur kuvertet=))))) *dUbBeLhAkA* ja förresten, så såg jag ut! DUBBELHAKA FORLAJF. Eller som att jag skulle somna 2 sek efter kortet tas.. eller att jag försöker se sexiiiie ut men misslyckas, ser istället ut som ÅTER IGEN (läs: i år igen) en drogad bebis. Alltså en knövlig bebis typ.

Måste även få ta tillfället i akt och berätta en glad nyhet:D och en tråkig.. jag börjar med den bra.
BRA(hehe): Jag har blivit uttagen till träning på fredag med medelpads bästa F94(5-6 st), 93 och 92:or. Alltså inom fotboll. SJUKT KUL! Han som tränar heter Bosse Börjesson och hjälper även till att utveckla landslaget. Så det blir kul, han ska kolla lite på oss och så, kanske lär oss nya saker eller något, har faktist ingen aning riktigt:p jaja.. nu till den
DÅLIGA: Träningen är nu på fre (3 okt.) dvs dagen jag ska åka upp med innebandylaget till Boden och spela Norrlandsmästerskapet. :(:(:(::(:(:(:(:(:((:( Och jag måste ju välja något av det.. Fick bli fotbollen eftersom att jag satsar mer på fotbollen än vad jag gör med innebandyn, som jag endast ser som en rolig grej.

Nu vet ni det iallafall ni tjejor i laget som läser min blogg, så slipper ni undra varför jag inte ska följa med. Tycker själv att det suger att man måste göra sånt här val. Vill vara med på båda så hemskt gärna, men det är så ibland, man måste välja.

NÄ MEN NU kände jag att det blev ett lite.. nedstämt och lite lidsamt inlägg.. iallafall för mig. Jag tröck ner mig själv:(
Så därför till något roligare:
JAG SKA BO HOS SANDRA I HELGEN! Yeah. För mi familia ska till fjällen i helgen och jag vill inte vara hemma ensam.. hehe. Vi kommer gone wild and crazy som vanligt, hennes familj kommer bli less på oss, vi kommer stänga in oss på hennes rum och äta oss mätt på dillchips och cola, vi kommer se på en beckfilm, sedan kommer vi somna.

Kan nog bli en fin helg endå=)
Nu ska jag äta en macka som sedan ska sätta sig fint på magen!

famntag / ido


 snykk tjej HEHE snarare dryg

Kommentarer
Postat av: sandraforsberg

mohhahha, jag kna göra din design :D mohhahah,





SÅ ROLIGT :D

2008-09-30 @ 22:25:38
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men det var ju ett fint kort ju! Ta det lugnt med cola-drickningen så ni inte blir koffein-fulla =)

2008-10-01 @ 16:59:46
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0