friidrotts DM på g

Tjeeeeniz.


VET NI? Vet ni vad det är imorgon? nix.
Det är friidrotts- dm. Och jag ska vara med. I 80 m, längd och stafett ska jag kämpa tappert! Jag kommer hamna typ 50 meter efter alla andra och ba: haaaaaallloooooo wait for meee!
Sen kommrt alla fina åskådare att skratta. Hyfsat mycket alltså. Och jag kommer ångra att jag åkte dit och var med..

OKEJ nu ska vi inte vara sånna! Jag ska åka dit med Jossan, med Jossans farmor (YEAH!) vi ska göra värsta entrén. Alla ska buga och bocka. Klappa händerna och busvissla. Jag kommer ha en fet portion med självförtroende. Och allt kommer gå prima! Efter att jag har kämpat klart på de grenar jag varit med i kommer folk dra i mig från varsitt håll för de vill så gärna ha mig som souvenir sen dagen då ett stort jävla stjärnskott föddes - dvs mig. Och dvs på att göra bort sig!! Hehe. *CaN't wAiit*

Varje måndag ska jag och Sandra plugga. Men jag vet inte om hon skulle komma sedan? Haha. Men jag måste plugga, iallafall matte som jag ligger liite efter i. Det roliga är också att jag pluggar bättre när Sandy är här. Borde vara tvärtom but its not!

Nu ska jag ringa henne. Behöver lite pepptalk till mitt pluggande. Behöver lite glääääädje och energiiiii.


 
GLAAAAD KLAPP / i

Kommentarer
Postat av: cecil

finaste bruden!

2008-09-22 @ 18:43:19
Postat av: Emelie

tackar::D nej det är jag inte:P

2008-09-22 @ 19:00:01
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: jossan

hahaha alla bockade ju verkligen, hehe :D och min farmor ´är coolast i satn, haha nottttt :P:P:P

2008-09-24 @ 16:15:40
Postat av: shackii

hur mkt hoppar du i längd? :)

2008-09-24 @ 20:51:51
URL: http://shackii.devote.se
Postat av: idaa

jag hoppade 4.03 :)

2008-09-24 @ 21:06:33
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0