mina små drömmar

Helo little KiDz.


AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh..
Äntligen hemma! Från skolan alltså. Det har gått 1 dag. Första "seriösa" dagen då vi bara jobbar och har fått ett schema.
Och jag är redan slut. Hoppas att det bara är så för att det är första dagen, jag ska ju stå ut 4 små dar till innan 2½ dagars soft. Ska nog gå fint!


Iallafall. Så har jag typ ingenting att skriva om. Jag stör min fortfarande att man måste ta i så fingertoppen värker för att kunna skriva ett jävla G. Och jag stör mig på min klass. Jag stör mig på att jag är hungrig. Jag stör mig på nya Idol-juryn. Jag stör mig på att tjejor är så fega. Jag stör mig på mycket. AHA! Just där kom jag på en sak jag kan skriva om. .


.......Mina önskningar om framtiden....

Vad jag vill bli och sådär. Här är lite saker jag skulle vilja bli:

Fotbolls stjärna. SJÄLVKLART!!! Fetdrömmen typ. Bli superbra och ha massor av fanz som vill bli exakt som jag. Tjäna mycket pengar och ha snygg kropp tills jag blir typ 70+. Och såklart att det är skitkul att spela fOtBoLl! =)))))*dubbelhaka*
Artist. Bli avgudad av folk i alla olika former och typer. Folk som är beroende av att höra på mig. I bilen, på jobbet, hemma i soffan, i plugget, på fest. Även för att man får stå där på scen och skaka loss samtidigt som alla älskar en vad man än gör.
Frisör. ÄLSKA ALLTSÅ. Allt som har med hår att göra. Att kolla på allas hår, att göra frisyrer, klippa någon, slinga någons hår. Ni fattar nog inte hur kul jag tycker att det är!
Skådespelare. Hur kul är det inte att hoppa omkring och dumma sig eller att låtsas vara någon annan? Svar: hehhehehe rooooligt *gNuGgaR hÄnDeRa GiRigT*. Skulle vara jätteroligt att bli filmad samtidigt som man är insatt i sin roll. När jag var liten ville jag alltid vara med i en film där man fick ligga i snön och göra en snöängel brevid sin bästa kompis som gjorde likadant. HEHE still my big dream :')................scchhämta.
Advokat. Ja, jag vet att det låter lite klyschigt men jag tycker det verkar kul att få gå fram och tillbaka i rätten samtidigt som man förhör en person med hetsiga frågor! Answer! Now! Fast man måste verkligen ha toppbetyg då..
Berömd och rik.
Fotbolls fru. Blir jag inte själv fotbollsproffs i nån spexig klubb ska jag bli fotbollsfru!

Nu ska jag fortsätta tv tittandet och äta en macka. MUMS, ja.
Vill bara veta, vad tror ni jag skulle passa i för yrke? Kom igen, lätta på ditt hjärta för jag vill höra!!

p o k/ ajdahooooooe

Kommentarer
Postat av: en tjej på skolan

Frisör tkr jag!:D du är alltid fin i ditt hår:)

2008-09-05 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0