trött....är.....jag

HEJ.


Har inte riktigt orkat sätta mig och blogga idag efter att jag kom hem från matchen. Iallafall så vann vi med 2-1 mot matfors, och jag gjorde båda målen (y) CONGRATZ till oss :D

Efter matchen åkte jag hem och gjorde mig freschhh. Äntligen! Schampo balsam tvååål (L) Har inte varit så skönt att duscha på hur länge som helst tror jag. Nu är mina ben lika lena som små bebisstjärtar och håret doftar Sunsilk care and repair. Vet att ni gillar't.

Sedan gjorde mamma och pappa lite grillat m.m som satt som en smäck i lilltarmen min. Sen målade jag fransarna mina och sprayade håret innan jag drog iväg till Engelina. Hade film mys med hon och Ellen. Såg på en rysare och åt cocktail & chips. Jaaa och massa godis. *oNyTtIg BrUd FoRlAjF*


Imorgon är det match igen och jag vet inte riktigt om jag ska spela. Isåfall får det bli en liten kortis då och då eftersom att jag har en dum jävla förkyldning i kroppen så det är väl bra om jag vilar. Men jag vill spela. Vill. Vill! VILL! Fast just nu orkar jag nog inte. HEHE.

Ska gå och borsta tanden nu. Sedan blir det nog sova.. Kommer ändå vakna tidigt imorn av lillasyster.


GODNATTPUSS! från den ihoptryckta grisen



Kommentarer
Postat av: ceciliaaaaaa

två mål kanon där mitt fotbollsproffs!

2008-09-07 @ 22:08:23
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0