jag har blivit en ny människa

HEEEJ.

Ta det lugnt. Jag är inte död och inte ni heller. Vi dog inte igår!! Det var säkert bara något som Expressen körde med för att dom är i ett desperat tillstånd just nu pga att dom håller på att gå i konkurs. FYFAN dom borde söka tillstånd till att skrämma upp hela Sverige. Eller var det bara....jag?

Hehe. Men. Vart var jag hela dagen igår då? Hmm.. skolan, stan, kollade på Sandra när hon var dommare och efter det hängde Sandra med mig hem en stund. Och idag har jag bara varit allmänt lat och druckit runt 1-2 liter te. Dricker te just nu också. Men jag behöver dagar som dessa! En te dag helt enkelt med massa chill. Och massa tyck-synd-om-mig- tankar.

HAHA vad var detdär???!!!!!!!!!!!!!!! "tyck-synd-om-mig-tankar".
Okej, lika bra att erkänna.. Jag blev emo igår morse. Därför jag inte bloggade igår, hade fullt upp med att tänka ut ett mönster jag kunde skära in i mina armar också funderade jag rätt mycket på hur coolt jag skulle kunna blanda min knallrosa och svarta ögonskugga på ögonlocken mina. Sedan satt jag och surfade runt förfullt på massa sidor där man kunde köpa URGULLIGA klänningar med korsett, nät nedanför brösten och nedåt. Också var det såklart sönderklippt i ryggen = ME LIKE.

Sedan kom jag på att som emo är man deppig. Så jag låste in mig på rummet med ett halvt äpple kl. 15.00 när jag kom hem från skolan. Sedan slog jag på skitdeppig och konstig musik i mina hörlurar medans jag låg under täcket och grät för att världen hatar mig. För att jag hatar skolan och allt fränt folk. Och för att jag inte hade råd med att köpa en Hello-Kitty krona på Ur&Penn för 149 kr förra veckan.

Så när jag vaknade i morse gjorde jag ett nytt skärmärke i vänsterarmen. Sedan klippte jag sönder mina röda strumpbyxor och tog på mig dom till en dock-aktig svart klänning i fake skinn. Drog på mig min massa kajal runt ögonen med lite glitter i, sedan ringde jag xLinnTheBlackDesperateEyex och frågade om vi kunde stå och kramas i korridoren idag mot skåpen och gråta i varandras armar. HON SA JA! HON SA JA!

Så jag har bara deppat idag..
Inte orkat blogga..
Bara tyckt synd om mig själv..
Ska färga håret rosa imorn förresten! *cAnT wAiiiiiT*

/ XidishX

Kommentarer
Postat av: sandysolsken

men det gillarvi ida. väldig mycker, ROSA ska det vara, jag tjor ajg ska färga mitt gult, vad tycker du?

2008-09-12 @ 14:52:55
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0