tröttttttt

Heeeeelloooo-o-o-o-o-o.. eko..

Jag tror jag inte har bloggat på typ 2 dagar nu, eller? JAG ÄR SÅ LAAAAT.
Och ni är desperat över att få veta vad som händer i min lilla vardag!

Iallafall.. i förrgår var det ju friidrotts DM. Det gick väl ganska bra för mig. Jag var med i 80m, längd, 800m osså stafett som vi åkte ut ur:( Iallafall kom jag på 3:e plats i längd och på 2:a plats i 800m. Så! Nu har jag fått det sagt.. hmm.. och igår var jag på stan en snabbis. Fyndade en mössa, hehe. Och nu har jag även fått det sagt. Sen finns det inte mycket mer att säga.

Nää.. Jag är tom på ord liksom....

HEHE nejdå.

Snart ska Sandra komma. Jag trodde först att hon skulle komma till mig runt 2-3 men nehepp! Och ikväll är det träning.
Och jag är typ skittrött. Och trött. Och trött. Jag som tänkte sova, men nepp jag stannade upp och väntade på Sandra istället. Som aldrig kommer. NÄMEN FIN KOMPIS JAG HAR! Fast.. borde jag bli förvånad? ITS ABOUT SANDY. Hehehehe.

Jag måste byta dator. Min bror kommer hem snart. Jag sitter på hans dator i hans rum. Ja alltså, PÅ datorn. Hittade ingen annanstans i rummet att vara:$ Närå, men han kommer bli lite små suris om han hittar mig här i think. Så jag byter till bärbara nu!
ciao

Kommentarer
Postat av: KALIDA!

du kollade ju på min match också men det var väl inget att nämna:(... hahaha ;)

2008-09-27 @ 18:13:03
Postat av: idaaaaa

yes i did;) men klart det är värt att nämnas.....nu:p heheehe

2008-09-28 @ 12:05:30
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0