idol 2008 yeah

Hallo.

Sitter nyduchad i soffan och ser på idol just nu. Kom hem från innebandy träningen för ett tag sedan..
Jag vill se Anna sjunga! Hon är bland top 5 heeelt klart, enligt mig iallafall. Fast just nu ska Loulou sjunga, den bruden har former men skit the same, hon har fin röst.

Jaja..

Ååååååååh jag är så sjukt sugen på redbull<33333 Eller pizza.. en med salami på. MmMmmMm..
Idag har jag vart på skolan, och Engelina var där igen! Stackarn opererade ju blindtarmen i fredags. Men trots det var hon pigg och glad som vanligt, det känns skönt. Var det bara jag som trodde att blindtarmen var lika stor som typ en knytnäve förresten? Fick veta idag att den var typ 3-4 cm.. hehe.

Och imorgon.. imorgon.. imorgon är det 3 varv på skolan, iallafall för mig som måste ta igen. Känns tungt :(
Ska iallafall göra mig en kopp te nu och fortsätta tittandet..

/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0