!hola!

Vi vann med 7-5, yeah! Gjorde inget mål.. men 1 eller 2 assist iallafall.
Gick faktist bättre för mig än vad jag trodde, kittla dödsskönt i kistan! Som Baloo skulle ha sagt..
Eller säger man så när man äter något? Hmm.. iallafall så när jag kom hem från matchen hade mami gjort supergod maaaat, det kittlade iallafall dödsskönt i kistan min.

Ikväll blir det Linzo. Skulle nog hyra film. Det blir myzpyz. En sak som inte är så myspys är att de är osäkra om alnöbron håller nu när de satt upp såntdär stängsel. Speciellt nu när det blåser! Påväg till matchen satt jag och drog djuuupa andetag medans jag blundade när vi körde över bron. När vi precis hade kört över hojtade jag över till pappa, som satt en halv meter från mig: VI DOG INTE! =)))))) *dUbBeLhAkA*

Om alnöbron skulle rasa när man kör över den har jag tänkt ut värsta lilla planen!
Jag ska öppna bilddörren, säga till de som sitter i bilen att jag älskar dom :') sen precis innan vi ska träffa ytan till vattnet ska jag hoppa ur, göra värsta proffsdyket! = magplask. Sen ska jag simma till en såndär grej pelarna står på. Där ska jag sitta tills det kommer någon och räddar mig. Bra att ha en liten plan sådär. Inte alls nördigt =)

Nu ska jag blåsa hjässan.

kram / ajdahooe



Kommentarer
Postat av: mammsen

Gott gott i gott gott!!!

2008-09-28 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0