dryg liten tant

Mor'n mor'n.

Inatt har jag vaknat ungefär 5 gånger av att jag inte kan andas pga att min näsa är igenproppad av massa mysigt snor.
Känner likadant nu. Har tagit näsdroppar och snytit mig flera gånger men inget av det verkar funka.. Ändå ska jag spela littttttle match idag. Täppt i näsan men dock inte feber eller halsont så det är ingentligen ingen större fara!

Jag känner mig som en mans stärt idag. Hehe. Eller kanske en dryg liten gammal tant. Typ hårig, ofräsh och hängig. Alltså hängig.. inte humöret, utan jag. Mitt hår är fett. Mina ögonbryn är onoppade. Jag har orakade ben.
Men snart ska jag ut på fotbollsplan och svettas lite. Ahhhhhhhhhhhhh.. då bryr sig ingen om hur man ser ut. Livet är lätt ute på en fotbollsplan vill jag lova=)

Måste packa ner lite dusch grejor nu innan vi åker. Hör ni? Duschgrejooohhhhhr. DUSCHGREJOOOHHRR.
Nä nu är jag för dryg. Hörs senare och önska mig lycka till. (A)

blöt långtradare... *OooOohHh* / ajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0