bio

Hej älskade.


Matchen våran slutade 5-0 till oss. KÄNNS BRA. Gjorde ett mål också (A) Även fast målvakten deras är så hemsk:o
Hon har ben som timmerstockar och typ skriker helt hysteriskt. Ni vet, högre än vad ens egna stämband klarar då rösten kommer typ ur balans... Ungefär såhär "UUUUUuUUUUUuUUHhhhhh*host*UuUuUuUuUuPPPPPPPPPP!!!!"
Det gör att man blir lite skrajsen av sig. Men det gick galant för oss, så hemsk målvakt eller inte, vi vann och det är huvudsaken=)

På bilen påväg hem ringer Jossan och frågar om jag vill hänka med på bio med några av GiiRlzZeN. Och såklart man inte tackar nej till det. Jag, Ellen och Jossan åt först pizza på Biteline innan vi drog iväg till bion. Det var supermysisisisiss. Även fast det satt en 40+ man en bit bort och gav mig perversa blickar. Ehhmm..*oBeKvÄmBrUd_94*

Vi såg iallafall Patrik 1,5. Den var bra! Handlade typ om 2 bögar som äntligen skulle på adoptera en son och blablabla så blir det massa fel och dom får en kille, 15 år, med jobbig uppväxt istället för en söt liten grabb på 1,5 år. Och inte fan trodde jag detta om denhär filmen men jag fällde faktist en tår eller två på ett vääääldigt jobbigt ställe för bögarna.

BUUHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....

Också satt jag och hånskrattade lite åt dom ibland. Det var en brunett på samma rad längst ut som böjde sig frammåt och kollade snett åt mitt håll lite då och då. Folk saknar humorn nu för tiden........................Dvs jag.

Sedan drog jag, Ellen, Jossan och Engelina hem till Ellen och tröck i oss kladdkaka och halvsåg på nån film. DET VAR NICE. Men sen drog Engan hem.. När vi skulle ut och ta lite luft senare så slutade det med att alla 3 hittade tillbaks till 5-års åldern och låg i gräset och rulla runt. Mest jag. Mest kullerbyttor. Men man måste få passa på att vara barn innan det är fööör sent. Och det menar jag.

Imorgon ska jag upp tidigt för det är innebandy träning på G. Fyfan vad jobbigt. Vill sova LÄNGE.
Nu ska jag borsta tanden och lite sånt innan det blir dags för mig to sleep...

HAHA JAG KOM PÅ NU ATT JAG INTE ALLS SKA UPP TIDIGT HAHAHAHA JAG ÄR SÅ OFFER. puss på mig

hetsigt famntag / ii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0