origentering, vad säger ni?

Hej, hola, guten tag, bonjour, ciao, hi och helloooo.


Jobbigt att hälsa på det sättet. 7 stycken olika hej liksom. Skulle vara roligt om någon skulle heja så på en IRL. Tar typ 10 sekunder att heja om man säger med värsta inlevelse.. skulle iallafall komma ihåg personen som hejade på det viset. HEHE.

Idag har jag haft origenteringsdag på skolan, eller det började kl halv 1. Jag har nästan gått och gruvat mig värsta mycket för det, eftersom att jag typ inte kan läsa kartan och hatar origentering och har alltid gjort det. Men det var faktist skitkul! 53 minuter kom jag in på.. sprang med lite olika personer titt som tätt men det var det som gjorde det lite roligare också. Plus att jag kunde faktist läsa kartan denna gång (A) och jag ramlade inte! YES. Och jag plumsade inte i en fet vattenpöl! YES. Och jag ramlade heller inte i någon bäck.. yes..  Så det gick ju fina fisken, det känns skönt!

Kom hem för en stund sedan, men jag har inte orkat duschat än. Har skit mycket plugg också.. har även SO prov på fredag.
*fÖrVänTanSfUlLtJej_TiiLl_ tUsEn* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och på lördag ska jag förresten åka på läger med distriktslaget till Ö-vik och spela match mot ett annat distrikt. Det är iallafall något att se fram imot! Bara jag inte skämmer ut mig så.. hehe.

Nä men duschen väntar på mig och jag känner mig sugen på en lång vaaaarm shower nu!
Vi hörs kanske sedan.. vem...vet....
 smekis på rumpis/ iDA!


bild från öland i sommras..

Kommentarer
Postat av: anna

gryyymt fin bild! :)<3

2008-10-26 @ 14:29:02
URL: http://annanylander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0