oh god, en uppdatering

HEEEEEJ ÄLSKADE BLOGGLÄSARE!

Nej! Jag lever fortfarande och har inte dött!
............Där släpptes det en enorm och tung sten från erat hjärta som ni har burit på i cirkus 4 dagar.
Jag har bara inte haft tid.. Okej om sanningen ska krypa fram så har jag inte orkat blogga. Hehe som den dåliga förebild jag nu är (som ej orkar blogga) sitter jag här i köket och låter mina fingrar smattra över tangentbordet. Äntliiiigen blogga känns det som.

Orken att inte blogga försvinner nog när man känner att man har tappat tråden med själva bloggen. När man sitter där och bloggar medans man tänker: "Vad får jag ut av att blogga? Vad når jag ut till mina läsare genom min bloggning?".
Svaret är nog enkelt: Det jag får ut av att blogga är känslan att få ha skrivit av sig lite. Och det jag når ut till er.. ja vafan är det? typ.. 3 minuters underhållning av eran dag.

Men 3 minuters underhållning kan påverka många personer. Det kan i varje fall påverka mig väldigt mycket, vilket jag tror att det är samma för er. Om jag läser någons blogg i ca 5 minuter, träffar en kompis på stan en snabbis i typ 2 minuter, eller ja, gör vad som helt i cirkus 4 minuter, så kan det fortfarande påverka en mycket. Även om man inte märker av det.

Det är nog det jag gillar med bloggning. Med alla dessa bloggar som finns, är att de kan påverka en mycket. Man låter sig inspireras, man sitter där och ler i någon minut, och man kan få till och med få sig en riktig tankeställare genom en blogg eller två. Det är nog därför jag tillslut faller tillbaka hit, klickar mig in på Blogg.se, loggar in och skriver ett inlägg. JAG VILL PÅVERKA ER!!!!! Men jag vet inte hur.. jag vill ha förslag till min blogg, ny design, ny adress..
Jag vill börja om på nytt.. Funderar på att avsluta denna blogg och lämna gamla minnen, pinsamma inlägg, korkade personer och allt i huvudtaget, för att sedan starta en ny. Som.. like a new "life". ;>

   

Sådärja, little pics, yeah:D vissa gamla, vissa pinsamma.. men jag bjuder, jag bjuder.
Nu ska jag sova, skönt!
Adjö / ida


Kommentarer
Postat av: linnea olby

TACK! JAG HAR SAKNAT IHJÄL MIG EFTER DINA SMÅ ORD PÅ MIN SKÄRM <3<3

2008-10-07 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0