tre varv runt biologi provet

Hejhej:)
Känner värsta skulden för att jag inte orkar blogga, men nu sitter jag här tillslut!
Har nyss kommit in, va ute lite med syster och sedan solade jag lite.. Men fick dock inte så mycket färg, hehe.
Ska nog snart iväg och kolla på dam-jun's match på släda som börjar kl 7, om jag inte tar helt fel.
Men det är bara ett kanske, eftersom att jag är (nästan) FRIIISK nu:D så jag vill inte gå dit och kyla ner mig,
sedan komma hem och är lika förkyld som jag var för några dagar sedan. Nono:)

Imorgon har vi 3 varv som jag ska vara med på, usch o blä säger jag bara.. Men ska ta det lugnt då eftersom
att jag inte är HELT frisk än, och på ES imorgon på skolan ska jag även spela fotbolls dm med klassen, haha det
ska bli kul, även om vi bara ska spela på äppelundas mini -grusplan, men som sagt: jag ska ta det lugnt
då med.

Idag fick vi svar på biologi provet, som jag kanske skrev i nått tidigare inlägg? Iallafall fick jag 28,5 av 34.
Inte så bra tycker jag! Men jag pluggade bara lite dagen innan så man ska väl inte förvänta sig att man ska
göra så värst bra ifrån sig, hehe. Men VG är väl inte dåligt heller..

HAHAHAHA ni som läser min blogg kanske har lagt märke till att det som ska ligga här till höger:
<----------------------------------------
är typ längst ner på sidan, jag har SANDRA FORSBERG att skylla på som så gärna ville fixa mig blogg, men
så händer sånt här, thank you min tekniska vän. Jag vet inte hur man får upp det igen så jaa.. hon får fixa
till det igen, hehe.

Blir ingen bild idag, tråkig som jag äär..
men jag lova att om jag fick mer kommentarer, så ska jag lägga ut bild varje dag. Jag lovar.
Dessutom kan ni väl klämma till med lite kommentarer nu, så jävla trist att kolla osså ser man att ingen
kommenterar FAST jag har många besökare, kom igen nuuuu.

ajaaaa, ha en bra dag
kramkram
/ida

Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker det lät jätte bra :)!
haha ja nu är vi två när jag lägger in bilder sedan på vilka utav dom jag ska ta kan du då välja ut :D? snälla !

2008-05-19 @ 18:36:26
URL: http://aelina.blogg.se
Postat av: ida svaraaar

jamen såklart jag kan snyggo:D
jag hade jätte problem med detdär, hittade så MYCKET fina bågar, men jag har så smalt huvud så jag såg ut som en jävla fluga i alla haha;) go troll:)

2008-05-19 @ 19:58:33
Postat av: engeliiiiiiiiiina

haha imorrn vinner vi DM! :D

2008-05-19 @ 20:01:41
Postat av: ida

engelina: såklart vi ska göra, krya på dig vännen:)

2008-05-19 @ 20:25:14
Postat av: astridelander

hejsan sötnos , jag kommer inte komma på skolan imorrn så kan du hälsa till lärarna det? jag hållde på att svimma nu när jag kom hem från birsta och jag har ont i huvudet och halsen. så .. lycka till på DM! och srpinger du 3 varv med mej typ nästa vecka ;) älskar dej sötnos,

2008-05-19 @ 20:38:16
URL: http://sweeetdreams.blogg.se
Postat av: sandraaaa

vad äre som ska vara där på sidan ? :P

2008-05-22 @ 08:33:20
URL: http://sanderat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0