tråk, men! -en little picture

Hej igen,
varför sa jag förut att jag skulle blogga nu mot kvällen? Jag har ändå inget intressant att berätta..
Jag kom hem från träningen för ungefär en timme sedan, var sjukt jobbigt att träna idag eftersom att det var väldigt varmt, men skönt såklart. Jaha..
Jo på fredag ska vårat lag ha som en "kick off" eftersom att vi inte har haft våran än:p Det är övernattning där och lite såntdär roligt, ska bli myspys. Dessutom har jag och Sandra bestämt att innan vi åker dit på fredag ska vi in till stan och äta kinesmat. Vi har BESTÄMT nu för en gångs skull. :)

Hmm.. Imorgon har vi något muntligt prov på So:n om droger och sånt, tråkigt värre och jag har inte pluggat på någonting eftersom att vi skulle vara som "lag" så jag skiter i det, orkar verkligen inte plugga nu. Prov hela tiden, så jä..vl.a skolless nu så det finns inte. Ok, nu överdrev jag. Det är kul att träffa kompisarna men jo, jag är less. På skolan. hahahah nu känner jag att jag bara drygar på och att jag inte har något att komma med!
Imorgon ska jag berätta om något kul, promise.
Puss
image93
aaaaaaaaah älskar verkligen vädret som vi har nu, snart blire tranviken hela dan varje dag!
/ I.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0