tjenixen

här sitter jag med nymålade naglar och pluggar lite, medans jag även kollar lite på tv..

Ni måste väl ha hört om Algot från sundsvall som var försvunnen? Han har hittats död nu på en strand i Bali,
han hade drunknat.. Så himla hemskt, :/ ..

Jag som skulle lägga in bild förut på dagen outfit. Men det blir ju aldrig nånting av med det!
heheheh jag är för LAT!

men jag kan ju försöka ta en bild lite senare, beror på hur jag ser ut då;p så laddar upp bilden. om jag orkar.
Förresten så hade niorna avslutningsfoto idag på skolan, dom klär ut sig typ.
Hahahah så fin va dom, allihopa:D

men ha det braaa
kramar /ida

Kommentarer
Postat av: elina andersson

men släng in en dagens :D

2008-05-16 @ 22:09:51
Postat av: ida

haha jo, det får komma när jag orkar, hehe:D

2008-05-17 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0