staden..

..ska jag snart dra till med Sandra, very fun:)
jag har nyss fixat frillan och bytt om efter en dag på skolan..
Sandra står inne på mitt rum och jag vet inte riktigt vad hon gör, SNOR MITT SMINK!
som vanligt. suuuck. alltid efter att sandra har varit hemma hos mig försvinner mina saker?!
SANT! det är typ såhär när man ska ta på sig mascaran..
"hmm vart är mascaran nurå?"
sen .."men vart fan är den?"
sen.. "äh, jag böjer ögonfransarna lite bara med ögonfransböjarna sen drar jag"
sen.. "mehhhhhhh vart är den då?!"

samma visa, varje gång..




heheheheheh nej jag bara skoja, det är faktist inte så.. och nu ska ni inte tro att Sandra är typ the big snatter.(även om hon är det) heheheheheh skoja igen.


har inte hunnit tagit nån bild på mig idag så lägger inte heller in någon ..
nu måste jag rusa om jag ska hinna med bussen!!
3 pussar och 7777 kramar å en klapp på kinden

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0