sommartider hejhej

Tja.
Jag känner mig så otroligt skolless nu så det inte är sant. Inte bara på skolan, utan även på min klass..
Undrar ni varför, så kan jag ju bara säga att det finns inte en ändå i min klass som är lik mig. Då syftar jag inte
på utseendet, utan mer på hur man är. Alltså, alla har ju oftast en kompis som man jämt är med i sin egen klass.
Men när vi kom upp till sjuan så fick inte jag med min någon från min gamla klass som jag var med. Och det blir
jag less på.. Men också, visst så är ju dom jag brukar hänga med sjukt shyssta, men lixom.. så svårt att förklara,
men jag vill ha någon som är som jag, samma humor, samma klädstil.. JAJAJA
Jag är iallafall så leeeeeeeess nu.

Också på lektionerna, när det är ljust och soligt ute går det ju inte att koncentrera sig?! Man längtar bara till
att få komma ut, åka till beachen, ligga där och må gott. Men nä, juste, vi har so-lektion då istället.

Ikväll är det träning men jag kan inte vara med, för jag äter fortfarande pencilinet. Fast jag fick träna ändå, fast jag äter det, om jag känner mig frisk i övring, vilket jag inte gör, än. Men jag är påväg nu iallafall:D skaskaska bli bättre!
Istället för träningen får jag sitta hemma och plugga engelska till provet imorgon istället.. åååååh ännu mer prov,
ingen som känner med mig? ingen som är lika less som jag?! men nu jävlar är det bara ca 3 veckor kvar, och inte mer!


Få se om jag lägger in nån bild senare.

puss/   ida

image56  najs brillor, synd bara att jag har så smalt jävla päronhuvve. fint.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0