shit

ja kvällen blev kanske inte så bra som jag hade hoppats på.. det blev bara jag, linn,elina,didrik och pontus
men vi hade väl trevligt ändå;) vi drygade på i 23456765 timmar innan vi slog på "tjenare kungen"..
klockan elva skulle didriiiik och pontus hem så då drog elina, jag och linn hem mot mig så kom elinas föräldrar
och hämtade henne och jag och linn gick in till mig. Nu sitter vi här och äter klubba,hehe.



Men fan vad sur jag blir på att det aldrig händer något och att ingenting funkar för miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
fan han uppfattar allt helt jävla fel hela tiden och jag är världens mes som aldrig gör nåttttttttttt, yes. :(

jaja, kram på er..

/idaaaaaa

Kommentarer
Postat av: poppi

me sluuta ! allt kommer gå bra tillslut bebi :D det vet ajg och det vet du med om det inte blir med honom kommer något annat och något du kommer bli riktigt glad över !

2008-05-17 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0