over my head

sa linn att jag skulle ha som överskrift?..
jag är med henne nu ocksåååååååååååå och jag har absolut inget att skriva om..

kan berätta lite om hur min daag har varit för er små barn:
imorse klev jag upp tyo halv 9 för vi hade träning kl 10 på släda.. och det var varmt som bara den!
är det inte sommar nu så heter jag linn krigsman, fast inte en såndär sommar när man kan bada i
havet, utan bara sommar när det är so hottttttt outside. du fattar..
iallafall var det skönt att träna, fast jag fortfarande är förkyld, men nu känner jag mig inte så seg i benen
längre. JAG HOPPAS NI ANTECKNAR. ?
efter det duschade jag där borta, sen åkte jag hem och käkade lite, fixade mig sen drog det iväg till elina.
vi tog bussen in till stan, där gick vi mest runt och kollade lite. köpte ingenting för denna gång.
sedan gick vi till "bus backen", haha det hette visst så, ocheftersom att jag kan med min egna hemstad så väl
så får jag väl bara le och hoppas på att det var rätt. där låg vi och solade (H) och såg ett par snygga GRABBARRR,
men var nog lite för gammla för oss:(
jajajaja, efter det åkte vi hem till elina ett tag innan jag drog hem och åt och sådära.

sedan blev jag hit tvingad.. av min döda gammel mormor, hon stog där ute på gatan.. så ensam.. så .. ledsen...
jag hörde hennes gälla röst mitt i den dimmiga novembernatten: "iiiiiiiihhhihihdDAAAAAAA gåååååå TILLllll LiiiINNnininINNNNN" så jag.. gick... med tunga steg.. ut i den kusliga natten.. mot LiiiINNnininiInNNNN.
jag såg henne.. stå där.. vinkades, hennes tunga överfett på underarmen, dallrade till... men jag visste.. att innerst
inne. hade jag gjort henne en tjänst. och nu är jag så stolt över mig själv, att jag är! alltså, (helt sant)



jajajajaaaaaaaaaaa men nu fick ni höra eran efterlängtade godnatt saga
sov gottt små bäbisar
/ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0