onsday

hej tjockisar.
nej inte tjockisar, beundrare.
HEJ BEUNDRARE.
för det borde du vara, ni vara, som läser min blogg, varje dag! hehe. eller?! :o

jaja. ibalnd önskar jag faktist att jag hade mer besökare :( JAG VILL HA PENGAR FÖR
MIN BLOGG! som typ stinalee får, visst får hon det? elr blondinbella. fusk, tycker jag!

idag runt 1 åkte min kära *host* klass in till stan tillsammans för vi skulle bowla.
fast igentligen var det inte hela våran klass, för när det var ca 12 stycken som hade klivit
på, skickade buss chaffisen (som konstigt nog var turk.. okej, jag har absolut inget imot
turkar!, så länge dom inte gör något de inte borde göra, men såna busschaffisar är jämt så
skumma.. donno why) men iallafall, sen körde han bara iväg. och lämnade resten av klassen
på busshållsplatsen. HAN VAR TILL OCH MED 15 MIN FÖR SEN! fast han bara satt där i bussen
på ett ställe länger bort.
Asså hahaha, jag vet inte vad jag pratar om..

Jaja det var vl ganska kul och bowla iallafall!
Efter det gick jag och Ida löfqvist in till stan, hon köpte ett par shorts och ett nagellack från H&M
(orkar ej gå in på detaljer nu men..) sen märkte hon att påsen var borta efter typ 15 minuter?
den var inte inne på någon affär vi hade varit på, kollade i kassorna och allt. ingenting, lite synd tycker
jag!

När jag väl kom hem åt jag sallad innan träningen, nyttigt och väldigt gott!
Det gick väl ganska bra, tanke på min förkylning/ pollen..
Ska spela min första a-lags seriematch imorgon, haha låter som att jag skryter.
Kanske jag gör också? måste bara få dela med mig glädjen till er:D
få dock se om jag orkar hela matchen, är trött i kroppen efter denna jävla förkylning som har suttit
i nu i snart 4 veckor!

Nu ska jag pallra mig upp och ta en varm och skön dusch,
sedan ska jag lägga mig i sängen med en vaarm kopp choklad, min mobil(musicaa)
och en tidning, sen ska jag sova. mysigt värre!

ha det bra, mina små beundrareeeeee (H)
/ AJDA M - som jag hette idag på the bowliiiing.. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0