ojojoj segis här!

hej mina små barn.
jag som har tänkt att blogga förut idag men det har inte blivit någonting av det.
Idag på skolan har det inte hänt någonting aaaaaalls typ.. allt har bara varit skit med alla,
osså var det bajsmat och massa skit. Fast en sak blev jag glad över idag, jag fick beröm av min musiklärare
när han och jag satt och sjung till nån låt. (a) det var ju kul. Och juste, vi hade engelskaprov idag med..
får nog ett G, inget mer.. gick inte så jätte jätte bra men aja.

Sen när jag kom hem drygade jag bara på, det känns som att det är fredag idag! osså blir man så less när
man tänker att "nä, det är EN dag till". uscha..
Idag skulle jag igentligen ha spelat match med division 3-laget, men min jävla cppppp förkylning vill inte släppa
taget om mig. och det älskar jag, så jävla mkt. lovelovelove oevoeiffgjkfgfjgfklgdrdlfijggopokkk
istället åkte jag och pappa och kollade på 94ernas match på släda, och de loosade med 1-2 mot ifk sundsvall
eller vad dom heter;)
Känns så konstigt när man står där och kollar på matchen och vet att man ska snart åka på cup med detdär
laget, om knappt 1 månad! fast det ska nog bli kul.

Det måste ju vara högst 5 grader ute, höll på att frysa fötterna av mig när vi stog där. och jag fryser fortfarande!!
fast nu ska jag göra lite te, innan det ska jag tvätta håret och lite sånt..
Ingen bild för idag, kommer nog imorgon, om jag orkar, hehe.

pussar och kramar
/ajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0