nyduschad och trött

jaa det är precis vad jag är nu.. åkte in på birsta en sväng med mami förut, jag köpte en
stor randig tröja från h&m, nya leggings och en present till elina som fyller år på söndag:)
GRATTIS I FÖRSKOTT. hehe orkar inte lägga in bilder på det..

igentligen tänkte jag inte skriva något speciellt nu.. kände bara att jag måste blogga lite!
det har varit en sån besvärlig dag i daaag.. och det känns som att min pollen allergi bara blir
värre och värre var dag som går. Jag visste inte änns att jag hade pollen allergi?! fast jag menar
inte så, utan.. jag har inte haft det när jag var liten alls, fick det för ca 2 år sedan och nu är det hur
jobbigt som helst; täppt i näsan,hosta, huvudvärk.. mmMmMMmmM! näää inte direkt.

jaja, känns som att jag måste hinna med väldigt mycket nu innan jag ska gå och lägga mig,
göra klart kemi-läxan och lite biologi, packa idrottskläder.., äta något, plocka undan lite på rummet..
och sådära. åååh jag blir ganska less, och inte ha vi någon sovmorgon imorgon heller. very fun.

ha det bra små fetton.(+inklusive mig)

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0