McFLY in our <3

HEY
Jag har nyss käkat med familia och ligger nu uppe på mitt rum i sängen, propp mätt!
Idag var jag och typ 15(?) pers från mitt innebandylag + damlaget och städa i slädaviken, vi var väl
där i ungefär 1 timme, städade lite snabbt och grillade korv.. var väl sådär, för det var så kallt!
Efter det drog jag med Linn hem till henne, och vi satt och såg på the wonderland tour med mcflyyy,
riktigt kul;) Nä Linn, nu får vi börja spara till en resa till England + en konsert med mcfly, eller hur?

Imorgon är det match med div.4 laget, men jag får inte spela ännu.. Ska troligtvis börja träna på tisdag, lite lugnt,
vilket jag är så himla glad över! Skönt att få komma igång igen med en frisk och fresh kropp, hehe.
På tisdag ska vi även springa 3 varv med klassen, får se om jag är med på det dock. Vore bra om jag gjorde det
eftersom att jag redan har rest på det.. jaja.

Imorgon är det skola, tråkigt värre, och vi lär ju få svar på biologi provet då med. Jag skippar det helst.
Men nu är det typ 16 dagar kvar till sommarlovet bara!:D eller något sånt iallafall..

Ikväll ska jag förmodligen bara ta det lugnt, ta en dusch och sådära, kanske hyr nån film också.
Ska försöka komma i säng tidigt idag eftersom att jag sov över hos Linn igår är man rätt tired idaaag då.
Ne men nu ska jag fixa mina naglar, som är i väldigt behov av det!!!
pusspuss
/IM
image70
är det inte världens snyggaste&bästaste grabbar? YES IT IS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0