mask med te. mysmysmys

Hej, jag kunde verkligen inte motstå att blogga. bara ett till inlägg för dagen, no more;)
Jag sitter framför tv:en nu, såg klart på andra avenyn för typ 20 minuter sedan. Blir så arg att det inte är nåra fler
avsnitt innan september, nu när hon blev skjuten och allt. jaja
Efter det hade jag kvar på 1:an och då började typ semifinalen för eurovision songcontest, så vare nå låt som
representerade Lettland. Tror aldrig i hela mitt liv att jag ha sett nått fulare, varför försöker de änns ställa upp?
Gubbar på 50+ som står och går på stället och sjunger: "Lett o slätt, lett o lettoslätt" är ju.. hot.
Plus att det var blonda tjejer runt 20 år som sprang runt på scen i glitter bikini, och med lettland flagga i handen.
Är det bra? nej.
Är det kul? hahahaha nej verkligen inte, eller det är ju fan bara skrattretande hur dum i huvet man måste vara om
man skickar vidare en såndär låt till semi, vill ju bara lägga mig ner på golvet och skratta åt det..

jaja,när vi väl talar om "lätt och slätt", så kommer mitt aniskte bli det nu iallafall, för jag har just nu på mig min favorit ansiktsmask! love to that. sen så dricker jag också te, hehe, ovanligt det med..
men nu ska jag iallafall se klart nått program på 4an om den där madelene som försvann i storbritanien..
hörs mer imorgon! ha det braaa
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0