jag är linn,cissi och sandras mamma..

Hello.
Jag duschade för ett tag sedan och nu sitter jag här med en sportdryck + sofi's mode.
Vet inte varför jag tog mig en sportdryck nu, är väl inge bra inför kvällen. Känner mig mycket piggare än förut,
beror kanske på dendär jävla TIGER drycken.. coolt.

Jaja, jag tänkte först göra en dagens lista, men sedan när jag läste astrids blogg så stog det att hon hade utmanat
mig med en annan lista, här kommer den! :

3 namn jag går under: kungen, legenden, mamma... nej men, kalla mig IDA:)
3 saker som skrämmer mig: brutna ben, våldtäcks män och grävlingar
3 saker jag har på mig: mjukisar, handuk på huvve och stor tischa
3 sanningar: jag har glasögon i skolan/framför tv,datorn. när jag blir "stor" skulle jag vilja bli frisör, skådespelare/artist eller fotbollsspelare. och jag älskar att driva med folk, haha.
3 saker jag verkligen vill ha: en pool ute på gården, mcfly under min säng och en milkshake-maskin, hehe..
3 personer jag vill utmana: hmm.. elina andersson, sandra forsberg och...... äh vafan det blir bra med dom två!

jag orkar inte göra en dagens lista så ni får nöja er med dendär!
nu ska jag plugga på lite granna, värma på lite te innan andra avenyn börjar!
SISTA AVSNITTET FÖR SÄSONGEN IDAG, missa inte! för det tänker inte jag göra:)

aja, hörs mer imorgon iallafall! (hoppas jag..)
/ida

Kommentarer
Postat av: cissipissi

haha du är bra rolig du gulleplutt :D

2008-05-20 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0