if you are what you say ..

..you are: a superstar,  thanananlalalanalala (8)

jag har värsta tönt låten i hövve haha

then have no fears, the cab whas here and tha microfooooon... lalalalal

nej men jag vet inte hur den går rikitgt.. hahaha sämst ändå
mmmmmmmmmm men ja

HEJ FETTOS!
är det bra idag?-jodaa
alla på bra humör?- näh
hepp, vadårå?: - kommer bli omprov för mig på biologin, för jag sabba hela jävla shittten idag..

Men jaa, det gjorde jag faktist. Jag fattade inte så mycket och för det mesta kollade jag bara på Christian som
satt brevid mig -ett antal gånger..även om jag inte såg något. (jaja sluta klaga ellen:D thats who i am,lixom)
hehe. Det var 12 frågor, och jag kanske kunde(helt själv) ...hmmm 6-7 frågor helt säkert. SÅ bra, JAG är så bra.
Vi fick iallafall sluta ca 1 timme tidigare, thank you god. jag hade inte pallat mer, ju.

Ååh inte nog med provet, jag var hos doktorn idag, jag och pappi för båda har varit förkylda/hostiga och sådär
i ungefär 5 veckor nu, så jag fick tabletter som jag ska äta varje dag.
"men det är väl inte så faaarligt?"
JO DET ÄR DET!!!!!! JAG HATAR SMÅ PILLER! fast mest är det nu för att jag inte får "shhhteeeka"-som doktorn sa, -
i solen, för då kan min hud bli väldigt irriterad och röd. MEN YES tycker man dåe, snart är det ju sommar. Och jag
som tänkte sola lite grann innan sommar lovet och innan alla redan ligger på stranden. För, man vill ju inte komma dit nu i början av sommarn, jag lär ju fan blända allihopa. Lika vit som ett lakan, och det gillar vi....

Nej nu ska jag gå ner och äta en macka
ha det så braaa så bra!

/ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0