i.c.e cream - heheheheheheh

Hejhej!
jag kom hem för ca 50 minuter sen, sitter just nu i soffan och är verkligen helt slut!
Som ni vet hade vi fotbolls DM-uttagning idag på skolan, vilka som skulle få representera vibacke
nästa vecka på w-hagen. Det var bara 3 lag, vi , 7:4 och 9:4. Och det var vi som vann, GRATTIS TILL OSS.hehe.

Jag är så sjukt trööött, trött trött trött. Sa jag det? ja det gjorde jag ju, höhö. Men det beror på att jag somnade runt
1-2 igår natt. Varför? Kunde bara inte slappna av och .. sova.. det gick inte. Så störande när det blir sådär,
jag har mina små perioder när jag inte sover mycket under nätterna, det är helt sjukt men aa så äre.

Efter matcherna gick vi tjejor ner till ö-grillen och köpte mjukglass, det finns nog inget godare än det, faktist när
jag tänker efter så är det ju galet gott, perfect to tha summer! haha nu lät det som att det var värsta modet till sommarn att käka mjukglass.. Iallafall är resten av DM:et nästa vecka redan..
Och juste, jag sprang ju 3 varv idag med, förbättrade mitt rekord med 1 sekund, WOW.
Sen vare väl inget mer kul som hände, eller har hänt under dagen.

Jag måste duscha nu. Ajdööööööö adjö
Vi hörs väl lite senare ikväll skulle jag tro, ha det bra så länge!

/i.c.e m

ps. jag har sveriges sexigaste initialer ice... ICE.M . haha ds.

Kommentarer
Postat av: cisssiiii

grattis, jag sa ju att ni skulle vinna :D

2008-05-20 @ 19:42:11
Postat av: jag answar

hehe aa det sa du ju;) skojsigt värre gullet(:

2008-05-20 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0