i belive in horoskop

Heeiiiiiiiii.
Idaaaeg såg jag och elina jätte många djurgårdare på stan som skulle på gif matchen. Haha det var jätte många
av dom som stog på torget och sjöng. sommarkänslor, elr hur? :) hehe.
Igentligen gjorde vi inget spec på stan, fast vi träffade iallafall didrik och några andra en snabbis;)

Efter en sväng på stan drog elina och jag hem till henne, där åt vi youghurt, sen tog vi en liten cykelsväng (y)
När vi kom hem pratade vi mest bara och myste på lite.. sedan åt vi grillat med elinas mysiga familj + hennes 1åriga kusin filippa och hennes parents. Efter det åt vi vaniljglass med melon. dåligt gott. passar mig, the fat one, hehe..
Sen såg vi på tv och läste varandras horoskop. och det värsta är att jag tror på horoskop så in i helvete.
Alltså, står det att min närmsta kompis sviker och dissar mig för resten av livet går jag efter det!! nej men nästan..
jag tror iallafall på det mktmkt väl. Och den här gången är det värsta supergrejen i kääärlek som skulle hända.
fan om det bara är påhottat, går jag här och hoppas hehe.

Nej men nu ska jag ta en dusch, och försöka komma i säng tidigt.. få se om det blir mycket till sömn idag igen
fortfarande pga min hosta..
kram/ ida

image30   haha gotroll. jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0