henke i eeeeeeem

haha jag blev faktist förvånad över det, men på ett sätt - ändå inte.
Henke Larsson var min idol när jag var liten, men det var nog mest bara för att han var den
enda kända fotbollsspelaren jag kände till. Längst där inne är han nog lite idol för mig, fortfarande..
WIIIIIIIIIIIIIIIII

  

1. nice klänning från monki, vill ha!
2. hehehe
3. sydde om en tröja förut till en helt vanlig tub-topp, men jag gillar den!

MITT INTERNET HAR DAMP, OCH NU HAR JAG OCKSÅ DAAAAAAMP...

/idacecilia

Kommentarer
Postat av: elina

vad du e duktig hjärtat mitt :) syr kläder och allt, ! kanske vill sy ngt åt mig :D?

2008-05-13 @ 19:34:04
Postat av: ida

hahahaha jo visst va. ;)

2008-05-15 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0