HEJ. TJA. TJENA. TJABBA. HALLÅ..

sådärja..
Hehe, nu har jag ätit. Och cyklat med syster min en sväng. Och suttit ute på ballkongen med en tidning.
Men nu är jag häär. Ja i helgen (fredag kväll + idag) har jag varit på släda med laget mitt(damerna+dam-jun) de flesta sov över där, men inte jag. Kände mig för trött i kroppen så jag ville sova hemma..
Vi har lekt typ lekar, haha. Också dansade de flesta.. Också var vi ute lite. Också var de flesta.. inte nyktra.
Haha men det var svinkul, jag och Ellen satt och garvade svinmkt! jaja.. Jomen juste, vi hade "team-bildning" också, det var kul :)

Imorgon är det match med div.3 och jag ska spela, vi möter SDFF.
Innan det kanske jag och Sandra skulle dra i väg på birsta city en sväng, om vi hinner. På tal om Sandra! Hon skulle slinga sitt hår idag, i ungefär blonda slingor! JAG VILL OCKSÅ SLINGA MITT HÅR EXAKT HÄR OCH NU!
Men det lär väl bli om någon vecka istället.. För jag ska slinga håret :)

Hmm. Aja, här kmr lite
dagens:
Tröja: vit med svarta krumelurer över hela tröjan, från hm.
Byxor: förut var det svarta shorts, nu mina svarta chinos från monki. (djupt jag går på med svart)
Smycken: Ser ni på inlägget innan + en fet silverring.
Hår: Förut var det knut, nu uppsatt i en låg hästsvans med luggen liite tupperad bakåt + det på sidorna.
Humör: Glaaaad som fan
Väder: har varit väldigt varmt hela dagen, och mycket sol!

Nu får det räcka.. Men kommentera jätte gärna förra inlägget vad ni tkr om kjolen jag har sytt :)
2 kramar..

/ ajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0