grattis elina

halloo
idag är det fint väder ute, fast inte lika fint som det var igår, för idag blåser det en massa..
iallafall så fyller elina fjortis idag, grattis i massor! ska till hon en sväng sedan och gratta henne,
ska bli kul:)
jag ber veeerkligen om ursäkt för mitt senaste inlägg,igår, jag var så trött. och när man är trött med linn
blir det inte bättre!!!!:O haha nej jag bara skoja, det var nog mest bara jag som var trött igår..

lika trött är jag då idag, vaknade halv 9 (idag igen?!) av våra grannar som inte kan respektera grannskapet!
dom gick ut och in i deras dörr, och kastade massa bräder ovanpå varandra så det small, och slängde igen
dörren tjugofyra/sju gjorde dom också.. men det är väl inget tycker ni, som har så lugna fina grannar..
jag minns i sommras, när jag vaknade kl halv 4 på morgonen av något som small hit och dit, gnisslade och hade
sig, så jag klev upp, kollade ut genom fönstret och där står såklart mina ääälsklingsgrannar och hammrar, sågar och klipper gräsmattan - love to them<333333333333333

hehe på tal om grannar kom jag på en sak som hände idag på morgonen när jag var ute med syster:
vi skulle hoppa studsmatta på våran gård, men då var en annan granne som bor tvärs bakom oss ute och hoppade på sin studsmatta, och hon är 1 år yngre än tilde, så jag fick the diss! iallafall så hade dom släppt ut
sin honkanin "prickis" som var ute och sprang, bla på våran gård, och vi har också en kanin, en hankanin.
tilde ville att dom skulle bli bästa kompisar så hon släppte ut våran kanin bamse, som sprang efter prcikis som en svans. helt plötsligt försvann dom båda, vi letade och hittade dom som bakom ett plank hos ett par andra grannar, och bakom detdär planket stog det en trädgårds möbel som var täckt av ett typ skynke? där satt bamse och prickis iallafall, och bamse försökte fan sätta på henne hela tiden! jag fick ju panik, och jag nådde dom inte heller:(
hahaha så jag satt och kastade grus på våran kanin, tillslut kom prickis därifrån som var typ livrädd.. PJUH

offer kanin..

jaja nu ska jag föna håret och fixa mig lite i övrigt.
puss

/ ajda


image38   GRATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0