go sweden, vi suger. :)

Hahahaha, vad fan hände igår igentligen? Inte trodde jag att Perelli skulle hamna så jävla långt ner, haha sämst..
Iallafall så orkade jag inte blogga igår så jag gör det nu istället. Igår gick Sandra hem runt kvart i 9-tiden för hon skulle se eurovision hemma eller något sånt, så jag fick umgår med bara familjen igår då. Var väl lite mys det meeed.

Ja, igår på stan köpte jag mig en ny plånbok, ett linne och ett halsband till mamma(som hon snart ska få!)
Sandra köpte en parfym till her mother, som luktade svingott. Det var en puma, och för bara 220 kr, den tror jag att jag ska köpa, luktade ju mmMmmMm, hehe.

JA HURRNI! jag slog mitt besöksrekord igår, trevligt värre. Det är bara kuul, för ju mer läsare jag har desto mer vill man ju skriva!
Jag lovade ju er att lägga upp en "dagens" igår, så här kommer den:

image90

Haha okej, ursäkta minen jag gör(?!) men det blev bara ett kort från igår tror jag, så det får bli denna.
Lägg dock märke till katten bakom mig, hehe. Varför ska alltid mina bilder bli så jävla udda?! so nice.

Linne: H&M
Skinnjackan: cubus
byxor: monki
kofta(som inte syns,hehe): veromoda
skor<3: skopunkten
plånbok: wedins
armband: samma som igår, H&M

jaja, det får duga, vet inte riktigt än hur planerna ser ut för dagen, förutom match ikväll.. bloggar lite senare när jag förmodligen vet! kramar
/i

Kommentarer
Postat av: cissii

min snygging :D

2008-05-25 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0