för fint väder för en trött-dag. uhu

Tja,

Jag kom hem från skolan för ungefär 30 minuter sedan. Jag är döslut! Jag som trodde att jag skulle få sova inatt, eftersom att jag sov dåligt igår natt, men icke. Jag sov ungefär 2-4 timmar inatt, very nice. Tänkte stanna hemma från skolan och bara vila upp mig men sedan kom jag på att jag inte får missa matten nu när vi snart har prov! Så jag pallrade mig upp, fixade mig lite fort sedan käkade jag frukost och sen drog jag..
Ganska rolig dag idag, för den har gått ovanligt fort för att vara en onsdag, tack och lov för det!

När jag kom hem gjorde jag en smothie/milkshake? Med blåbär,hallon,vaniljglass och fil.. Så goooooooooott,
fast nu är den slut. Hehe, och just NU sitter jag och väntar på att mamma och tilde ska komma hem så hon kan börja laga maten innan jag ska iväg. Fick nämligen reda på tidigare idag att jag ska på nå jäkla hl-jobb snart med fotbollslaget. Och jag har inte en endaste aning om vad vi ska göra, Sandra sa att vi skulle "ploppa plastploppar". Jaha, okej.. lät ju trevligt.

Vi ska vara där kl 5, och jag hoppas verkligen inte att vi ska vara där länge, för jag måste hem och plugga spanska och engelska, plus att jag är skittrött, som att jag kommer orka sitta där med nå plastploppar i 5 timmar? NO WAY
kan jag ju bara säga.

jaja, nu ska jag kika runt lite på andras bloggar..
men folk, kommentera. kommentera!
K-O-M-M-E-N-T-E-R-A.. nuuuu
puss och kram
/I.M

image71
möhöhöhöhö

Kommentarer
Postat av: cisssiii

busfia :D

2008-05-21 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0