dags för te med honung,tofflorna och andra avenyn

tjillevippen små baarn
just nu är klockan prick åtta på min mobil, så jag ska slå över på 1:an för att se andra avsnittet på andra avenyn.
Very mys. Jag drog inte iväg till matchen för jag bestämde mig för att stanna hemma i värmen och krya på mig
ännu mer tills imorn, jag fick det goda rådet av min också förkylda vän engelina som också ska vara med imorgon.
Jag tror det bara är bra för mig att vila lite extra mycket nu.
Iallafall så håller jag på att värma te i mikron nu, ska snart springa upp på rummet och hämta hello kitty tofflorna
och en stor luv tröja, göra plats i soffan och bara njuta resten av kvällen..

NOOOOOOOOOO engelina berättade nu att hon kanske ska hoppa dm:et imorgon :( pga hennes förkylning som har blivit värre. Stackare, jag vet hur det känns ;) inga fler som mår lite kasst nu ? kan komma med lite tips för en kväll lixom, som kan få en att må lite bättre dagen efter - har funkat på mig iallafall.. vissa dagar:p hehe:

¤ massa koppar vaarmt te med HONUNG är ett måste! tillsätt även lite citron om du har.
¤ samma gamla c-vitamin som man löser i vatten, kroppen behöver det nu!
¤ (kan jang skadar ju inte, för er som har det hemma!) very very good
¤ varmt klädd, värme kudde för er som har, ligg under täcket och slappna av, varför inte framför tv:n?
¤ kycklingssoppa, tro det eller ej, det funkar faktist för vissa
¤ ät vitlök och ingefära, det hjälper, lovar.
¤ för er som inte tkr om te, brukar varmt mjölk och några eucalyptus-tabletter vara bra

jaja där var lite tips som kan få en att må bättre.
nu har jag missat massa av anda avenyn så ska se det på svt player istället, nu tänkte jag:)
ha en bra kväll!
/ajda

Kommentarer
Postat av: engelina

sötsak , tack för råden! :) bäst jag går ner och sätter igång på direkten! Mys till det & krya på dig

2008-05-19 @ 20:35:27
Postat av: ida svaraaar

engelina: jaa detsamma gosan!

2008-05-19 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0