d-agens

tänkte bara skriva lite dagens, det gillar ju jag:D
alltså..

DAGENS: (på skolan)
byxor:
jeans från bikbok
over size tröja: mönstrad från monki
kofta: stor grå från h&m
frilla: Herr knut
mat: macka och äpple
bästa: engelina!
tråkigaste: hmm..hmm..hmm..... jo min huvudvärk
händelse: min och sandras lilla catfight, eller matchen,ikväll då.
(nu)
låt:
not alone - danny jones
clothes: grön-svart randig tee från h&m, svart halvlång kofta från(?) och leggings från GT.
och slutligen, dagens dagens: VG på engelska provet och MVG på musiken, yeah.

 


1. sånhär skit höll vi på med i 4,5 timmar igår, det sög.


/ IDAH


Kommentarer
Postat av: sandraaaa

haha, du hade ju hets :P inget jag (A)

2008-05-22 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0