and im still haven't found what I'm looking for..

yeeeeah im stiiill havent fOUuuund what..... hehe gay låt
men sådär låter det iallafall nerifrån, där mamma pappa tilde + sandra sitter och kollar på
"så ska det låta" hahahha. Själv sitter jag här uppe på mitt rum i sängen och funderar lite..
Jag måste bara få "härma" hanapee lite:
VARFÖR KOMMENTERAR NI INTE?! känns även för mig som att jag skriver till en vägg.
kom iiiiigen, vafan, innan ni drar vidare till alla andra bloggar så släng in en kommentar:)
GÖ DET:D den som kommenterar mest under 3 veckor vinner...

..en romantisk middag med mig. hihihihi


idag när jag kom hem från stan åt jag middag med familjen sedan bytte jag om innan jag gick för att möta
sandra. när jag väl träffa sandra gick vi en liten prommis, och satt och gungade lite. haha
jaja. det var faktist mysigt, även om min stjärt va för stor för dendär jävla baby gungan:(

Sedan gick vi tillbaks hem till mig där vi inte har gjort nått speciellt faktist,
just nu håller jag på att föra över bilder från kameran till datorn så jag lägger nog in nåra stycken..
alldeles snart:) imorgon har vi tidig träning och jag vill verkligen vara med..
jag har nästan ångest nu för att jag inte har tränat på jätte länge! men min förkylning är förhoppningsvis
påväg bort.. sakta men säkert. tror jag.

SÅDÄR JA!



1. our way to staden
2. ja sandra, vi ser dig
3. vi spexar till det lite
4. sandra blev toa nödig mitt i allt... :/
5. medans jag satt själv och njöööööt
6. AOUF, en död fågel, huvet är typ intryckt i kroppen.. vi hittade den genom att sandra skrek förtjusat:
"ååååååååååh är det där en dööööööd fågel:) ?", sjuk tjej..
7. ny tisha från H&M


aja, nu kom nyss Sandra upp så nu ska jag vara lite social med min FRIEND!
pusss

/i

Kommentarer
Postat av: sandraa

mohahahaah fina bilder:P
jag är bäst som kommenterar, alltid:D

2008-05-16 @ 21:12:03
URL: http://sanderaf.blogg.se
Postat av: elina andersson

tralala jag ska ha middagen !

2008-05-16 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0