20+ idag, så jävla hett.

Hey
Jag har nyss kommit hem efter en 2 timmarsträning på släda. Känns så otroligt jävla skönt att börja träna igen, det är ju väldigt kul också.. 3 st 94:orn tränade även med oss idag, gick väl hyfsat för dom tkr jag, okej det gick bra för dom..
Asså det måste vara över 20 grader i solen idag, eller? Man höll ju på att svimma ett tag när det var som varmast:p
men det är skööönt det med, älskar sol.
Om en stund ska jag åka in med Sandra på stan och kolla på bla morsdags present, någon som har lite tips?
Ska bli treeeeevligt ju. Och jag måste kolla på en klänning kom jag på! Jag måste verkligen..

Ikväll ska vi vara hemma hos mig igen, och se Eurovision Songcontest(elr hur det stavas), och äta grillat, mumma.
Men jaja, innan jag drar iväg till staden måste jag duscha, och äta något!
Bäst jag börjar redan nu, kommer nog bilder sedan på dagens.
Ha en bra dag, kram!

/ajda
image88

Kommentarer
Postat av: anonym

vilka 94:or? ;)

2008-05-24 @ 16:05:49
Postat av: ida svarar

engelina nygren, ida löfqvist och carro carlsson.

2008-05-25 @ 11:22:21
Postat av: sandraaa

just because i love you!

2008-05-25 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0