sparar nu eftersom att det hade hamnat som utkast?

Tja

Igår var jag som sagt hos Linn tillsammans med Linn då, matilda, jonthe, filip och pontus.
Vi grillade käk tillsammans och helt själva, min mat blev antingen lite bränd eller ogenomgrillad, så jävla lyckat! Fast det blev gott ändå tkr jag, hehe. Efter det åt vi efterrätt, jordgubbar och glass, så mumma. Och sedan stylade jag och Matilda om jonthe och filip till flickoooor. Filip stortrivdes som tjej med löshåret, sminket och i kjolen kan jag ju lova!

Drog hem runt halv 11 eftersom att jag har distriktslagsträning idag som börjar kl 12 och man vill ju vara pigg!
Fast jag känner att det är en förkylning som smyger efter mig hela tiden :/ får se vad som händer..

Nej nu måste jag ner och göra frukost!
Ha det bra
/idddda



jag som hade laddat upp en bild på min outfit från igår här också! så var bilden bara borta, och jag har heller inte den bilden på denna dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0