hej..

MINA FANZ.

Jag kände att det verkligen var dags nu för att blogga! Jag har helt enkelt inte tid. Igår tänkte jag: "NU! ska jag blogga".
Men sedan kom jag på att det var dags att dra iväg till Linn.
På tal om igår! Jag var ju på Linns skolavslutning, hon sjöng där tillsammans med Sofia och de var superduktiga :')
Efter själva avslutningen och efter att hennes klass hade tagit lite kort och gett hennes lärare paket så for jag, Linn, hennes mamma, och hennes 2 systrar till ö-grillen och åt glass. Åt sedan mat hos linn, gick hem och runt 8 for jag och kollade match, alnö-gif och alnö vann med 6-0. Trevligt, såg matchen med pontus,linn och matilda.
Efter matchen drog jag matilda och linn hem till linn och där sov även jag och matilda!

Sådärja, snabb sammanfattning från gårdagen.
Hmm, ikväll ska jag till linn med några och grilla, mkt nice. Och idag är jag glad förresten! väldigt glad, för mina saker från H&M som jag beställde har kommit så mami ska hämta ut dom när hon slutar.

Jaja, hörs senare

/i.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0