hoppas ni antecknar.. ja HOPPAS!

Hej!
Kom precis ut från duschen, har haft träning nu på morgonen. Väldigt rolig träning idag tycker jag, dels för att vi fick möta 94:orna på en liten 30 minuters match. Och vi vann med 1-0..bara.. hehe, men nu ni som inte känner mig tänker säkert:
"Men hallå är inte DU en 94:a?" Jo det är jag ju, och för er som inte riktigt har fattat allt, vilket lag jag spelar med osv.. Så tänkte jag dra igenom det nu! :

Det började när jag var runt ca 7 år, jag spelade i ett litet tjej fotbolls lag som var sämst. Vi fick aldrig spela matcher, bara komma dit och lattja lite med en boll. Jag tyckte det var tråkigt så jag slutade där, även om jag bara hade varit med i ca 1-2 månader :p Det fanns inget annat lag som skulle "passat" mig bättre, fast vi hade ju p94:orna också som jag tränade med en gång, men jag blev utskrattad av alla: "killar, kolla vi har en tjej i laget -HAHAHAHAH" jag blev lite tåriz och kom aldrig mer dit. Nån vecka efter hörde pappa med 92-93 flickornas lag om jag fick börja med dom istället, dom var väldigt tveksam över det, men jag fick komma och träna med dom. Dom tyckte jag var bra så där fortsatte jag, åkte på cuper med laget och slog in mig där! Men för ca 1 år sedan började vi tappa spelare i laget och gjorde våran sista cup tillsammans, efter det var vi väl bara runt 8-11 st i laget. Så småningom började vi träna med dam-juniorerna(88-91:or), och bildade eftersom ett lag tillsammans. Vi var inte längre ett 92-lag utan nu var vi dam-juniorer. Dam-juns tränare tar över själva dam-laget om damernas tränare avgår, och det var just det vi råkade ut för. Helt plötsligt tränade vi tillsammans med damerna, och efter vintern 07-08 började vi spela matcher tillsammans med dam-laget. Och det är så det är nu med. Vårat lag (damerna+dam-jun) spelar i division 3 och 4. Vi blandar oftast i matcherna, både dam-juniorer och damer brukar spela i båda divisionerna. Också tränar vi ju fortfarande tillsammans. Om ni inte fattade det.

Ja, det är så det ligger till. Och nu kom min syrra upp och sa till om att de var mat..
Jo juste, ikväll ska jag och några tjejor i klassen ut till hartung och grilla och ha det mysigt, kmr bli very fun.

SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0