nu är jag trött!

HEj FANz

Nu är mina naglar så fina så, glansigt ljusrosa nagellack med som "nagel smycken" bara på ring fingrarna format som en fjäril i silver. Det känns som att jag vill spy varje gång jag ser det.. det är inte riktigt min stil. No no! Men nu får det vara så. Någon som lär uppskatta det är väl småtjejorna på fotbollskolan haha.

Ja, idag har det i princip varit en likadan dag som igår. Fotbollsskolan med ungarna, och idag hade vi, alltså, jag julia och sara våran grupp. Flickor som är 6-9 år. Dom kan faktist vara ganska gulliga :) en unge hade målat en stor fläck på knät med rött nagellack, då frågade en tjej henne:
"ammie, tkr du det ser ut som ett sår?"
ammie: ja det tkr jag, kanske..
julia ba: vad skulle det bli då ammie?:) :):):)::):)
ammie: det skulle likna dig och det gör det ju också.

Haha klockiz flickor. Blir helt slut över att hänga där på dan, man är ju ute hela dagen i solen och springer omkring hit och dit. Ikväll hade jag även träning, och jag vet inte varför men jag hade totallt noll ork! Hoppas det blir bättre till imorn.
Åååååh på tal om imorgon, vi ska bada med vår grupp på alnö badet. Ska bli så lugnt, stillsamt och trevligt. Bara 26 ungar att hålla reda på ink. att det kmr vara fler grupper där. Andas ida, andaaaaAAHHAhhhhs. Men men, nog med det nu!!

Jag har ju inte kunnat lagt in bilder för er på så länge pga jag har nästan inga/bara gamla på bärbara, men nu sitter jag här vid "stor datorn". Kmr en bild elr två nu

      
1. ny väskan min:)
2. linn & emma
3. jag.. eftersom att jag snart ska byta rum så bryr jag mig inte om att det ser ut som det gör på väggarna :$
men det är spexigt att ha zlatan på väggen

KISS /ida




 

Kommentarer
Postat av: igger

hejsan, zlatan är bäst

2008-06-18 @ 10:11:00
Postat av: Ellen

älskar väskan, <3 ;D

2008-06-18 @ 11:08:56
Postat av: astridelander

vart har du köpt väskan sötnos? (: får man härma? :D

2008-06-18 @ 14:47:16
URL: http://sweeetdreams.blogg.se/
Postat av: din höna

vad fin du är gumman och snyg väska ;D

2008-06-19 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0