det är väl inte bara jag som inte är nån jävla dietist?:)

HALLÅ..


Mitt huvud håller på att sprängas. Vad är dethär?! Trött är jag också. Blir nog att jag hoppas kvällens träning, känner mig inte alls pigg i kroppen.. Idag,somsagt, badade vi med gruppen på alnö badet. Och det gick ju bra! Härligt härligt. För övrigt hände inget annat speciellt, förutom att jag råkade skjuta en liten tjej i ansiktet. Men lyckat där IDA.

Efter fotbollsskolan hämtade jag Tilde på dagis, sedan gick vi till ö-grillen och köpte glass. Man måste få unna sig! Haha vadå unna?! Jag ska jämt ljuga. Inte bra där IDA. Att ta en glass sådär är nog inte att unna sig för mig, äter allt för onyttiga saker och allt för ofta. Ja, nu vet ni det, vi kmr närmre och närmare varandra för var dag som går :') .

Nej nu måste jag ner och käka lite innan jag drar iväg, ska iallafall kolla på träningen.
Hörs later.
/i.äm



ge mig lite mer sömn nu tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0