kkkk..a..llll.tt

GOD MORGON.

För er som nyss vaknat. Själv vaknade jag kvart över 7 imorse av min familj, eller av lillasyster som skrek lite och hade sig, very trevligt. Har nyss käkat frukost och nu sitter jag här uppe vid datorn och fryser lite. Idag har min kära kompis Linn skolavslutning runt kl 3, ska dit och kolla. Innan dess ska jag kanske dra ner till henne, får se hur det blir!

Ikväll ska troligtvis jag,Linn och Matilda hitta på något. Lär väl bli att vi hyr film eller ngt sådant! jag vill gå ut och äta med dom och fira lite nu att vi har sommarlov! Men dom har såklart träning mot kvällen så det blir inte så..
Men juste! Ikväll kanske jag ska slinga håret i ljusa slingor, fattar ni vad jag har längtat? höhö.

Alltså, jag kom och tänka på en grej. Jag skirver ofta i mina inlägg: "bild på det kmr i nästa inlägg!" osv. Men nono, det kmr aldrig någon bild. Ni får ta och kommentera bättre!! Känns som att det bara är nå klotterplank jag håller på med! Om ni kommenterar så blir jag ju mer pepp på att ladda upp bilder, skriva mer! för då vet jag att det är dom som...uppskattar mig:')
Hur som helst så kommer en bild på skorna som jag köpte sist nu :


Är dom inte lovely?


Kommentarer
Postat av: linnea

dom var jättesöta!

2008-06-12 @ 11:19:21
Postat av: Ellen

älskar dina skor, vill också ha! :D

2008-06-12 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0