always lock on the dark side of life. - sandras nya motto, endast mot mig? :'(

ÅH vad jag blir ARG. Fast jag är nog inte arg.. mer besviken.. eller sur. Ja sverige förlora mot spaninen med 1-2 för er som inte förstog vad jag syftade på. Om sverige vinner mot Ryssland nästa match får dom väl möta Holland efter det? Pahahah, med lite tur kan vi nog spela oavgjort, eller vinst. Eller förresten, med mycket tur.

Som vanligt är Sandra här som mitt moraliska stöd och säger med lugn och fin stämma:
- Här, ta mitt godis som tröst, tröstät min vän!
Så sätter godis ätandet igång och nu sitter jag här med datorn på min svullna mage med en tåriz i mitt öga. Och med en chokladbit i min hand såklart.

I smyg tror jag Sandras högsta önskan är att jag blir fet. Riktigt go och rund. Är det inte så Sandra?! Varje gång du ger mig någon ätbart ser jag dig i ögonvrån, detdär flinet. Ondskefullt flin. Alltså Sandra, jag trodde du endast var mitt moraliska stöd för att trösta mig!! Inte för att få mig till en stor jävla boll. Att jag inte har kommit och tänkt på det förut.
Nu jävlar ska jag smida en plan. Jag ska låtsas att jag inte vet om vad du har i baktanke. Dessutom ska JAG börja få i dig sötsaker, och komma med någon smörja som "det är jätte bra för hyn!". Mohaha, ida the devil is back from the bright side!


Nu ska jag gå och göra sockrade jordgubbar och extra sockrad glass till Sandra.
Ni har väl hört att man får sjukt glansigt hår av det?


kram från mig / super devil women


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0