TJENIXEN

mina små loverz.



På tal och loverz. Idag var jag med Sandra,igen, på en liten shoppingtur i staden. Nu ska ni inte tro att jag är en av Sandras loverz, nejnej och åter nej. Utan jag såg Hanapee! Idag igen. Då kommer frågan, är jag en av Hannas loverz? Hehe jag kanske är det. Jag läser ju bloggen hennes varje dag.. Men jaja nog om det.

Idag fyndade jag 3 små saker. Men ni får inte veta vad hehe. Åt även mat på kebab city, hur mycket som helst var det! Nu kommer jag inte bli hungrig på hela kvällen. Iallafall vad jag tror, kommer nog vakna inatt kl 04:00 och smyga ner till köket och rota runt i kylskåpet. JA.

Gissa vart jag åker på torsdag förresten? Till västerås på cup med 94:orna. Och jag har åkt på en jävla förkylning nyligen så jag lär väl inte vara helt frisk där borta, så jävla perfekt? Men det blir nog ganska kul ändå skulle jag tro. Men bara TRO! Hehe närå. Nu ska jag inte vara taskig mot alla er små 94-95 som läser min blogg.

Men ååh, jag hörde nyss med Linn och Matilda om dom ville gå på bio ikväll(sex and the city), fint svar man fick va linn:
"Men det är ju fotboll ikväll, kan vi inte ta det nån annan gång?". Och Matilda sa att det inte splear nån roll. Men kom igen tjejer! Kanske kan få med dom ändå.. kanske.. eller så kanske det är nån annan som vill hänka? ;)


 
Dagens
Klänning: GT
kofta: vero moda
shoes: din sko
väska: H&M
brillor: H&M



4 dagar kvar till aros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0