snart bär det av till västerås för aros-cupen! so long fanz..

Godmorgon GODMORGON GOODMORGOOON..


Sovit gott? Kan ju säga att det har inte jag gjort vill jag lova! Somnade runt.. 4? vaknade kl 5 igen, gick upp på toa, gick och la mig igen. Vaknade kl 7, klev upp halv 8 och började packa klart det sista innan jag åker. VARFÖR somnar jag aldrig? Jag vet inte själv! Så jävla sjukt. Antar väl att det bara är något psykiskt att man inte tror man kan somna.. Får se hur det går på cupen, ska upp kl halv 6 imorgon på cupen. Ahhhhhhh väldigt skönt.

Förresten, kan ju ta upp att igår på träningen gick det suuuperbra att träna. Så skönt att få känna att kroppen orkar fast man fortfarande är lite förkyld/har varit. Så det är bara att hoppas på att jag orkar med cupen utan att få massa migrän anfall pga att jag inte sovit något nu i veckan (plus att man inte sover bra på cuper). Men vi får hoppas på det bästa! Thats it lixom.
Ok, varför har jag börjat säga så?! "Thats it lixom". Inte ett dugg coolt. Nej inte alls.

Snart måste jag ner och packa ner käket och göra en macka. Sedan ska jag lägga ned mina glasögon i väskan. Sen ska jag bära ner väskorna. Sedan kommer cissi. Sedan ska vi vänta på mamma. Sedan kommer mamma. Sedan åker vi till tågstationen. Sedan träffar vi alla där. Sedan kliver vi på tåget och åker iväg osv osv................
Därför ska jag börja redan nu. Tåget går kl 10:11, samling 09:45 där borta. Det vill säga om ca 50 minuter.

Blir inget bloggande nu på 5 dagar. Hoppas ni klarar er och ha en bra heeeelg.
Det ska jag ha iallafall. heheheheheh


kram / ida mathiasson!

Kommentarer
Postat av: Jossan

jävligt skönt att sova!! det har ju jag med då, du och jag, haha!!! d

2008-07-01 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0