shema, och lite annat.. hej bloggen förresten!

schema:
måndag 2/6 - vanlig dag på skolan + ev match mot kvällen.
tisdag 3/6 - svenska prov på skolan, slutar 11:50! och träning på kvällen.
onsdag 4/6 - slutar 13.20, träning denna kväll igen.
torsdag 5/6 - städning på skolan, annars vanlig dag.
fredag 6/6 - mmm ledig!
lördag 7/6 - inget planerat än, träning på morgonen iallafall.
söndag 8/6 - absolut ingenting planerat, blir nog att jag umgås med vännerna mina!
måndag 9/6 - bänkås med klassen + match på kvällen.
tisdag 10/6 - VAFdag på skolan, träning på kvällen.
onsdag 11/6 - avslutning från 09:15-10:30(nån gång där) sedan sommarlov.


Så himla kort tid kvar nu! Och längtar som fan vill jag lova!
Klockan är exakt 20:20 nu och jag sitter ute på balkongen och njuter i fulla drag. Det blåser ganska mycket men det är fortfarande varmt i luften, funderar på att gå in snart...
Iallafall så förlorade vi idag med 0-2 mot SDFF som sagt. Alltså dom kan verkligen inte spela fortboll, det ända dom gör är att försöka skada motståndarna(oss). Det är precis som att dom snackar ihop sig innan matchen och ba:" kom igen tjejer, nu går vi in för att vinna SKADA DOM! " vänta, jag måste bara få skratta åt dom..

HAhahahahHAHAhahAhahahahahahahaha
hahahahAHAhahHAHAHAHA hmoohahahah
hahaha................................ HAHAHA!

Men shit, dom skämmer ju bara ut sin förening? Också var det en i deras lag som fick rött kort för hon sparkade på en spelare i vårat lag "efter händelsen" när hon tillochmed låg ned.
NI SKULLE SETT HENNES MIIIIIIIN HAHAHAHA: "öööh, vad har jag gjort? jag sparkade ju på bollen 8-)"
tsss..

nej förlåt, ni vill inte lyssna på all den här skiten som ni säkert tycker. Jag ska komma med något riktigt roligt....
Jag har bränt mig på mina axlar och ovanför skulderbladen. Ha.Ha.
Hörs mer imorgon!

/ida-ha

image96
Exakt såhär såg hon i mitt lag ut att vilja göra på hon som sparkade på henne, sedan när de stog och tjffsade lite.
Och exakt såhär såg hon i SDFF ut att vilja göra: skita i brallan och börja böla.



Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, passande bild. ;D

2008-06-02 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0