s o m m a r t i d e r h e j h e j

TJAA
Det är så otroligt jävla varmt! SÅ SKÖNT!
Fast exkat nu kan solen få gå i moln, exakt nu kan det få bli.. 18 grader. För jag ska snart iväg till min samling innan matchen, och finns det något jag hatar med fotbollen så är det just att spela när det är så jävla varmt.
Jag ska åka om 20 minuter, jag har nyss käkat och inte hunnit packat mina stuffs, så jag kanske borde rappa på lite grann.
Iallafall så var jag och Sandra in på birsta city en snabbis förut, jag köpte en klänning från hm och 1 tee, och 1 linne  från cubus. Sommrigt värre. Jag kanske slänger upp nån bild sen på det om jag hinner/orkar.

Jaja, nu måste jag verkligen kila!
Vi hörs sedan
/ida mathiasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0