packa,fixa naglarna,äta,träna,packa,packa,packa.

Hej!
Tänkte skriva nu lite snabbt, för jag håller på att packa i full rulle..
Även att jag nyss gjorde en "ha med lista" som man kan pricka i vad man har packat med och inte ;) hehe. men det är sofffft.
Alltså, igår natt kunde jag inte somna. Somnade kanske runt 2-3 fast jag måste sova mycket veckan innan det är cup och allt! Och att jag vaknade kl 9 och inte kunde somna om gjorde ju inte saken bättre, även fast jag är skittrött så vaknar jag så jävla tidigt endå! Jaja.
Känner lite stress nu faktist, har inte packat nå mkt alls, vet inte vilka kläder jag ska ha med mig. Inte vilka skor som ska med.. ååh. Dessutom ska jag hinna snygga till naglarna, både tånaglar och "fingernaglarna". Plus att jag kanske ska träna lite lätt ikväll, även fast jag fortfarande är förkyld. Men jag måste ju prova och se hur det känns.


Förresten så köpte mamma sakerna idag som jag glömde köpa igår, och det var ganska  mkt saker :$ men aja, nu måste jag fortsätta packa!
Hörsss




1 dag kvar till aros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0